KW Clubsport vedrustused

KW Clubsport vedrustused

KW Clubsport vedrustuste seeriast leiab vedrustused nii tänavaautodele, mida kasutatakse ka rajal kui ka vedrustsed võidusõiduautodele. Siin kategoorias olevad vedrustused on kõik vähemalt või suuremal määral võidusõidu suunitlusega.

KW V3 Clubsport – tänavalegaalne (ka riikides, kus on nõutud TÜV heakskiit) ringraja vedrustus. KW V3 Clubsport vedrustusel on komplektis aluminiiumist uniball topmountid. Seadistada saab sõiduki kõrgust, reboundi ehk amordi väljatulekut ning aeglast compressionit ehk amordi sisseminekut. Mõnedel mudelitel on ka välised õli paagid. Antud vedrustus on seadistatud tehases Nordschleife ringrajale sobivaks.

KW V4 Clubsport – tänavalegaalne (ka riikides, kus on nõutud TÜV heakskiit) ringraja vedrustus, mis on mõeldud kasutamiseks sportautodel võidusõidurehvidega. Seadistatud Nordschleife ringrajal ning KW post drive dynamics test stendis. KW V4 Clubsport vedrustusel on alumiiniumist uniball topmountid. Seadistada saab auto kõrgust, reboundi ehk amordi väljatulekut ning aeglast ja kiiret compressionit ehk amordi sisseminekut eraldi.

KW V5 Clubsport – tänavalegaalne (ka riikides, kus on nõutud TÜV heakskiit) võidusõidu vedrustus. Seadistatud Nordschleife ringrajal ning KW post drive dynamics test stendis. Vedrustuse seadistusel on võimalik arvestada konkreetse auto rattakaaludega, auto kogukaaluga, kere jäikusega ja muude näitajatega. Seadistada saab auto kõrgust, kiiret ning aeglast reboundi ehk amordi väljatulekut eraldi ning aeglast ja kiiret compressionit ehk amordi sisseminekut eraldi.

    Saada hinnapäring