KW Street Performance Coilover vedrustused

Kategooria: .

KW Street Performance Coilover vedrustused

KW Street Performance coiloverite valikus on tooted erinavate seadistusvõimalustega. Erinevate coiloveri mudelite saadavus sõltub konkreetsest auto margist ja mudelist.

KW V1 coiloverid – reguleerida saab sõiduki kõrgust, keerates vedru alumist taldrikut üles või alla. Amortisaatorid on tehases eelseadistud ning neid eraldi reguleerida ei saa. Sobib kasutamiseks ka tänaval, kuna kõik komplektid on disainitud ja seadistatud nii, et sporlikkus ja stabiilsus säiliks ka konkreetse automudeli maksimaalse tootja lubatud teljekoormuste korral. Kõrguse reguleerimise vahemik sõltub auto margist ja mudelist. Täpsema info saamiseks saada päring alloleva vormi kaudu.

KW V2 coiloverid – lisaks auto kõrguse ja seeläbi ka vedru eelpinge reguleerimise on võimalik reguleeriga 16 klikiga reboundi ehk amordi väljatulekut.

KW V3 coiloverid – Street Performance seeria kõige rohkemate seadistusvõimalustega coiloverid – reguleerida saab kõrgust, reboundi ehk amordi väljatulekut ning aeglast compressionit ehk amordi sisseminekut.

KW V4 coiloverid – saadaval vaid valitud performance autodele. Vedrustus, mille mitmed elemendid on võidusõidu juurtega. Lisaks kõrguse reguleerimisele on võimalik seadistada reboundi ehk amordi väljatulekut ning nii kiiret kui ka aeglast compressionit ehk amordi sisseminekut. Enamikel komplektidel on välised õlipaagid, et hoida temperatuurid võimalikult madalal.

KW V5 coiloverid – GT3 ringraja sarjast inspireeritud vedrustused sport- ja superautodele. Nii nagu parimatel võidusõiduvedrustustel, nii on võimalik ka KW V5 seeria coiloveritel reguleerida sõiduki kõrgust, kiiret ja aeglast reboundi ehk amordi väljatulekut ning ka kiiret ja aeglast compressionit ehk amordi sisseminekut.

KW DDC coiloverid – sportvedrustus adaptiivse vedrustusega autodele. Saadaval plug&play variandina autodele, mille vedrustust juhib aju ning ka eraldi KW DDC ajuga autodele, millel puudub aktiivne adaptiivse vedrustuse reguleerimine. KW DDC ajuga vedrustuse puhul saab vedrustust reguleerida näiteks nutitelefoni äppiga. Saadaval rohkem kui 300-le erinevale sõidukile.

KW ESC moodulid – Väga paljud uuemad sõidukid on varustatud adaptiivse vedrustusega. Kui soovid paigaldada adaptiivse vedrustusega sõidukile tavalised coiloverid, on tarvis muude funktsioonide tavapäraseks toimimiseks deaktiveerida adaptiivne vedrustus, kuna tavalistel amortidel puudub elektrooniline reguleerimine. Selleks on KW välja töötanud ESC moodulid, mis deaktiveerib adaptiivse vedrustuse funktsioonid, jättes kõik muud funktsioonid töökorda.

    Saada hinnapäring